Sürdürülebilirlik Bir Mutlaktır!

Marketing Türkiye Dergisi, İş Dünyasında Sürdürülebilirlik Çalışmaları ve İklim Değişikliği ile ilgili yazısında “REC Türkiye İklim Değişikliği CEO Algı Araştırması Raporu” sonuçlarına yer verdi.

Global araştırmalar şirketlerin “Sürdürülebilir Kalkınma”da en az devletler kadar etkin rol alması gerektiğine işaret ediyor. Zira sürdürülebilirlik stratejisini kararlılıkla oluşturup uygulamaya koyamayan şirketler toplam tarafından “Çirkin şirket” statüsünde değerlendiriliyor. Peki, dünyada ve Türkiye’de sürdürülebilirlik çalışmaları nasıl ilerliyor? Bu mücadelenin en önemli aktörlerinden olan özel sektör iklim değişikliğinin etkilerini önlemek için neler yapıyor?

Haber Kaynağı: Marketing Türkiye
Sayı: Mart 2017

Rapora ulaşmak için tıklayınız.